تحقیق Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
قسمتی از متن:
واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابطي قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز موفقيت هر کسب و کار است. تکنولوژيهاي بسياري در قالب مديريت ارتباط با مشتري CRM ارائه شده اند اما داشتن تصويري از CRM به عنوان مجموعه اي از تکنولوژي نيز نادرست است. به عنوان روشي بهتر براي درک CRM ، مي توان آنرا به مانند فرايندي دانست که به ما کمک مي کند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثر بخشي فعاليتهاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شکل يکجا جمع آوري کنيم.


فهرست مطالب:
CRM چيست؟
هدف از CRM چيست؟
اين رويداد چگونه اتفاق خواهد افتاد
آيا شاخصهايي براي سنجش ميزان نياز به پروژه هاي CRM وجود دارد؟
نصب و راه اندازي يک CRM چقدر هزينه در بر خواهد داشت
CRM چقدر هزينه در بر خواهد داشت؟
نمونه هايي از اطلاعاتي که پروژه هاي CRM جمع آوري مي کنند
 عوامل کليدي موفقيت در پياده سازي يک سيستم CRM
CRM بايد داراي قابلیت قيمت گذاري در داخل خود باشد.
کدام يک از بخشهاي سازمان بايد پروژه CRM را اجرا کند؟
 چه چيزي باعث شکست پروژه هاي CRM مي شود

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 967 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:38 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش