مدیریت رسانه و توسعه
دسته بندي :
کتاب »
آموزشی
تنوع و گستردگی " درون دادها
" در نظام مدیریتی رسانه ای که ناشی از تقاضاها و انتظارات عامه مردم، حاکمیت
و نخبگان جامعه است ازعوامل تاثیر گذار بر " مدیریت رسانه ها " می باشد .
کثرت عوامل درون سازمانی و برون سازمانی
(تولید کنندگان اطلاعات ، پردازش گران اطلاعات ، بهره وران اطلاعاتی) بر سیاست گذاری
یک سازمان رسانه ای از دیگر عواملی است که مدیریت رسانه ای را از سایر مدیریت ها متمایز
می سازد.
ماهیت کار " اطلاع رسانی " و
ضرورت توجه به عنصر " زمان " و تاثیر جدی آن در ارایه اطلاعات که گاه اختلاف
چند ثانیه، در ارائه محصول اطلاعاتی می تواند تحولی شگرف ایجاد نماید و گاه چند ثانیه
تاخیر می تواند فاجعه بار باشد ویژگی مهم مدیریت رسانه ای است. " عنصر زمان
" از عناصر تعیین کننده اصلی و از وجوه تمایز " مدیریت رسانه ای " با
سایر مدیریت هاست.