Fraud detection in online consumer reviews تشخیص تقلب در بررسی های آنلاین مصرف کننده

دسته بندي : کتاب » گوناگون
Fraud detection in online consumer reviews
تشخیص تقلب در بررسی های آنلاین مصرف کننده
لینک دانلود رایگان مقاله  انگلیسی
http://s8.picofile.com/file/8315295250/17729.pdf.html

چکیده

مصرف کنندگان، برای تصمیم گیری های خرید، به طور فزاینده به کانال های اطلاعات اجتماعی، مانند بررسی های آنلاین نوشته شده توسط کاربر، وابسته اند. فرض می شود این بررسی ها بازتاب هایی بی طرفانه از تجارب دیگر مصرف کنندگان در استفاده از محصولات یا خدمات باشند. با اینکه این فرض به طور گسترده صورت گرفته است، مقالات وجود یا عدم وجود دستکاری در بررسی را آزمایش نکرده اند. مطالعه ما با استفاده از داده های آمازون (Amazon) و بارنز و نوبل (Barnes & Noble)، بررسی می کند که آیا فروشندگان، ناشران و نویسندگان مداوم بررسی های آنلاین مصرف کننده را دستکاری می کنند یا خیر. ما وجود دستکاری در بررسی آنلاین را مستند می کنیم و نشان می دهیم که استراتژی دستکاری شرکت ها به ظاهر تابع نزولی یکنوایی از کیفیت واقعی محصول یا متوسط ​​امتیازدهی مصرف کننده به آن محصول است. از این رو، دستکاری، آموزنده بودن بررسی های آنلاین را کاهش می دهد. علاوه بر این هر چند مصرف کنندگان متوجه وجود دستکاری نمی شوند، اما فقط تا حدی می توانند آن را بر اساس انتظارشان از سطح کلی دستکاری اصلاح کنند. از این رو، فروشندگان با دستکاری در بررسی کنندگان آنلاین قادر به تغییر نتایج نهایی هستند. علاوه بر این، نشان می دهیم که در مراحل اولیه، پس از این که یک آیتم (مترجم: ترجمه فارسی، قلم است. اما چون ممکن است در حالت مفرد با قلم یا وسیله نوشتن اشتباه گرفته شود، تصمیم گرفتم این کلمه را به همین صورت در متن به کار ببرم) در بازار آمازون منتشر شد، قیمت و بررسی ها، هر دو به عنوان شاخص های کیفیت عمل می کنند. بنابراین، در این مرحله، قیمت بالاتر منجر به افزایش فروش به جای کاهش فروش می شود. در مراحل آخر، قیمت نقش طبیعی خود را عهده دار است، به این معنی که قیمت بالاتر منجر به کاهش فروش می شود. در نهایت، به طور متوسط، در بارنز و نوبل نسبت به آمازون، سطح بالاتری از دستکاری وجود دارد.

کلید واژه ها:  شایعات دهان به دهان آنلاین؛ دستکاری؛ سوگیری خود-گزینی؛ قیمت؛ سری های-زمانی

1. مقدمه

پذیرش سریع وب 2.0 موجی از نوآوری هایی را به راه انداخته است که می توانند شیوه ی کسب اطلاعات توسط مشتریان برای انجام خرید های محصول و یا تصمیمات سرمایه گذاری سهام را تغییر دهند. رشد وب 2.0 مصرف کنندگان را قادر به ارسال بررسی هایی برای توصیف تجارب خود با محصولات، فروشندگان محصول، و یا ارائه دهندگان خدمات و قابل دسترس کردن آن ها برای دیگر مصرف کنندگان در آینده کرده است. در واقع، مقالات بازاریابی حاکی از اینند که مصرف کنندگان برای تصمیم گیری های خرید به بررسی های آنلاین محصول وابسته اند [3] و [5]. تحقیقات بازارهای سرمایه آشکار کرده اند که اطلاعات منتقل شده توسط تابلوهای پیام سهام توسط سرمایه گذاران مورد استفاده قرار می گیرند [1]، و شوکی در پست های تابلو پیام ارتباطی منفی با بازده سهام آتی دارد [12].

از آنجا که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به اطلاعات منتشر شده از طریق کانال های اجتماعی آنلاین، مانند محتوای تولید شده توسط مصرف کننده، برای تصمیم گیری های خرید محصول و یا خدمات وابسته اند، کیفیت و صداقت اطلاعات موجود
دسته بندی: کتاب » گوناگون

تعداد مشاهده: 3514 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: وورد و پی دی اف

تعداد صفحات: 37

حجم فایل:1,210 کیلوبایت

 قیمت: 22,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل