Discovering business intelligence from online product reviews: A rule-induction framework

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت

لینک دانلود رایگان مقاله:

http://s8.picofile.com/file/8299560476/_A686.pdf.html

Discovering business intelligence from online product
reviews: A rule-induction framework


موضوع مقاله : کشف هوش کسب و کار از بررسی های آنلاین محصولات

چارچوب قاعده استقرایی (قیاسی)

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

بررسی آنلاین محصولات، منبع مهمی برای هوش کسب و کار (BI) محسوب می شود که به مدیران و بازاریابان در درک دغدغه ها و علایق مشتریان کمک می کند. حجم زیاد داده های بررسی شده کار تحلیل دغدغه های مشتریان را به صورت دستی دشوار می سازد. بدین منظور، برای آسان کردن این تجزیه و تحلیل، ابزارهای اتوماتیک به وجود آمده اند. با این حال بیشتر این ابزارها فاقد توانایی در استخراج روابط بین عبارات غنی بررسی شده و رتبه بندی مشتری می باشند. مدیران و بازاریابان اغلب برای پیدا کردن رابطه ها به صورت دستی به خواندن بازدید های حجیم کلی روی می آورند. به منظور پرداختن به این چالش ها، شرح و بسط دسته جدیدی از سیستم های BI را بر اساس تئوری مجموعه های سخت، یادگیری قاعده استقراء و روش های بازیابی اطلاعات پیشنهاد کردیم. چارچوب جدیدی را برای طراحی سیستم های BI ایجاد کردیم که بر اساس این رابطه بین دسته بندی های مشتری و بررسی هایشان را می توان استخراج کرد. با استفاده از بازدید محصولات مختلف از روی Amazon.com، آزمایش های کیفی و کمی را برای ارزیابی عملکرد سیستم BI که بر اساس چارچوب توسعه یافته انجام دادیم. نتایج نشان می دهد که سیستم به دقت بالایی دست یافته و پوشش موجود مرتبط با کیفیت قاعده است. همچنین قوانین جالب وآموزنده ای با پشتیبانی بالا و ارزش اعتماد ارائه شده است. یافته ها حاوی پیامدهای مهمی برای تجزیه و تحلیل تمایلات بازار و مدیریت اعتبار تجارت الکترونیک است. 

 

کلمات کلیدی: تجارت الکترونیک، بررسی آنلاین، داده کاوی، متن کاوی، تئوری مجموعه راف، کاوش قواعد وابستگی، هوش کسب و کار، اعتبار آنلاین

 

1. مقدمه

زمانی که تجارت الکترونیک از تعامل بیشتر میان کاربران با برنامه های 2.0 وب پشتیبانی می کند، محتوای تولید شده توسط کاربر که در این سایت ها مطرح شده به طور قابل توجهی در حال رشد است. کاربران نه تنها از محتوای وب بهره می برند، بلکه همچنین داده های حجیمی از مشارکت شان را تولید می کنند که اغلب بر تصمیم گیری های کاربران دیگر نیز اثر می گذارد. مطالعه ای نشان می دهد که بیش از سه چهارم از 2078 کاربر گزارش کرده اند که بررسی محصولات آنلاین تاثیر بسزایی بر تصمیم
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3172 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: وورد و پی دی اف

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:752 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل