برنامه توسعه استراتژیک بندر لیسبون

دسته بندي : فنی و مهندسی » شهرسازی


ما بخشی از یک دنیای جهانی شده هستیم، و در آن جهان مراکز بندرگاهی بایستی برای رسیدن به بهترین برنامه فضایی گام های بزرگی بردارند، بخوبی سازمان یابند و مدیریت آنها و فعالیت های آنها مدرنیزه شده باشد، و بالاتر از همه اینکه بتوانند نقش مهمی در زنجیره های تدارکاتی داخلی و بین المللی بازی کنند. بنادری که تحت فشار بالای مناطق شهری هستند، مانند لیسبون، باید یک ارتباط قوی با شبکه های اصلی تدارکاتی داشته باشند، در عین حال باید دسترسی های جدید با حداقل اثرگذاری بر شهرها و شهرستان ها ایجاد شده و توسعه یابند.


این یک دلیل دیگر برای تدوین برنامه استراتژیک بندر لیسبون است. یک بندر چند نقشی، با تکیه بر اهداف و گام های کلیدی برای تغییر و ادغام، بوسیله یک روش ابتکاری برای دستیابی به سیستم ها تدارکاتی. همچنین به دنبال ایجاد یک الگوی جدید برای ارتباط بین بندر و شهر و تنظیم یک مدل توسعه پایدار برای بندر لیسبون.


دسته بندی: فنی و مهندسی » شهرسازی

تعداد مشاهده: 2384 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:23,398 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    برنامه توسعه استراتژیک بندر لیسبون .تاریخچه بندر ، نقاط قوت و نقاط ضعف ، فرصت ها و تهدیدهای پیش رو به همراه گام های کلیدی برای تغییر دربن گزارش جمع آوری شده است. برای دانشجویان علاقمند و یا سمینارهای برنامه ریزی حمل و نقل مناسب می باشد. تهیه و تدوین : اردیبهشت 96


  • محتوای فایل دانلودی:
    اصل مقاله + گزارش وورد + فایل پاورپوینت