مقایسه اثر بخشی استفاده از شیوه تفکر در درس آمار با شیوه آموزش کاملا مبتنی بر معلم در دانش آموزان

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
قسمتی از متن:
روش نمونه گیری: تصادفی مرحله ای خوشه ای، در ابتدا در هرمدرسه دبیرستان به طور تصادفی انتخاب شدند پس از این مدارس یک کلاس به روش تفکر  و کلاس دیگر به روش  کاملا مبتنی بر تلاش معلم اختصاص داده شد.
فرضیه پژوهشی: بین این دو روش آموزشی در یادگیری دانش آموزان تفاوت وجود دارد.
متغیر مستقل: دو روش آموزشی تفکر به شیوه  و روش کاملا مبتنی بر تلاش معلم
متغیر وابسته: یادگیری دانش آموزان در درس آمار
نقش متغیر: آموزش تفکر به شیوه  و آموزش مبتنی بر تلاش معلم
تاچه اندازه بر بادگیری دانش آموزان کلاس دوم دبیرستان در درس آمار تاثیر مثبت دارد و باعث افزایش یادگیری عمیق در آنها نمی شود.

دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 3652 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:43 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان رشته های روانشناسی و رشته های مرتبط


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب Word و قابل ویرایش