بررسی میزان تاثیر گذاری تورم بر میزان صادرات کالا در ایران

دسته بندي : علوم انسانی » اقتصاد
مقدمه:
در جهان فلسفه در صورتي نابودي معلولي ميسر است كه كل علت نابود گردد. پس اگر معلولي محصول علل متعددي باشد نابودي بعضي از علل منجر به نابودي معلول نمي گردد. اين مسلم است كه تورم اقتصادي به علل متعددي ايجادمي گردد، از جمله كمبود عرضه به هر دليل، عدم دسترسي به فناوري توليد انبوه، كمبود سرمايه يا مواد خام يا نيروي انساني نابودي توليد، احتكار و مهمتر از همه عدم توزيع عادلانه. با اين توضيح نه گراني بنزين كه يكي از علل تورم است علت تامه تورم اقتصادي مي باشد و نه هم اگر بنزين رايگان به جامعه تزريق گردد، مبارزه همه جانبه مي باشد، زيرا كه كسي نگفته است بنزين كالاي مادر و يا چون ريال داراي ماهيتي ارزي و مشخصه نرخ تورم است بلكه اين تلقي از آنجا سرچشمه مي گيرد كه رابطه ميان بهاي بنزين و بهاي ماشين رابطه اي معكوس است و هرچه بنزين ارزانتر باشد ماشين گرانتر به فروش مي رسد و بنزين و پول بنزين هاي خريداري شده از بيت المال است و ماشين از كمپاني ها.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: کلیات تحقیق
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدف های کلی تحقیق
سئوالات تحقیق
فرضیه ها
متغییر های تحقیق
تعاریف عملیاتی متغییر ها
تورم
صادرات کالا
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه
صادرات
نگاه آماری
صادرات کالا
نگاه آماری
فصل سوم: روش انجام تحقیق
مواد و روشها
جامعه آماری
نمونه آماری و نحوه گزینش آن
روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
ابزار های جمع آوری اطلاعات
روش های آماری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات 
منابع و مآخذ
دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 3626 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:191 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حسابداری و اقتصاد


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش