گزارش کارآموزی فنی حرفه ی

دسته بندي : فنی و مهندسی » فنی و حرفه ای
مقدمه:
سپاس بيكران خداوند بزرگ را سزاست كه با خلق مخلوقات و هستي زمينه كاوش را پديد آورد آنكه علم بيكرانش قدرت بي انتهايش را ثابت مي كند . البته ، فطرت انساني برگرفته از پرتو ذات اقدس الهي ، كمال خود را شناختن در اين عرصه مي داند ، عرصه اي كه انسان را از طريق دلايل و نشانه ها و شناخت ها و بررسي ها به قله هاي افتخار آگاهي از راز خلقت مي رساند و طبق اين دلايل عقلي بيش از پيش به خداوندي خدا پي مي برد و در رسيدن به جوارش از هيچ كوششي فروگذار نخواهد كرد ، پس آنكه علم آفريد به جوينده علم نيز ارزش مي نهاد . او در واقع استفاده بزرگي است .استادي كه در هر دهه يا قرن ، تجاربي در اختيار پويندگان علم قرار مي دهد و با اين كار زمينه را براي پويندگان نسل بعد فراهم مي كند و اين كار فراهم نمي شود مگر با تربيت اساتيد با تجربه ، پس استاد در واقع همان علم الهاي است .
براي ايجاد زمينه براي پيشرفت نسل هاي بعد ، پس بردانش پژوهان درك ارزش و اهميت استاد زيرا پرودگار احترام ارزش علم را واجب كرده و همچين احترام و ارزش استاد علم آموز تقدير و تشكر باكران خود را نثار الستادان عزيز و پويا و دلسوز مي كنيم كه در طي نيم ترم تحصيل در اين دانشگاه از هيچ كوششي در راه رفع ابهامات و پيشرفت و ارائه علم آنچه در توان داشتند فروگذاري نكردند ، اين نمايندگان علم الهي كه بحق افق ديديم را بيش از پيش وسعت دادند و در راه كسب علوم بطرز نخستين آوري حقير را ترعيب كردند هم چنين تشكر مي كنم از استاد عزيز كارآموزي جناب آقاي مهندس آرامي كه در واقع در زمينه تكامل و گردآوري و به نتيجه رساندن اندوخته ها و تجربه هاي دوران تحصيل دانشگاهي ام نقش ارزنده اي را ايفا نمودند ، هم چنين تشكر مي كنم از سرپرست كارآموزي مركز آموزش فني و حرفه اي بروجن آقاي رستگار كه حقيقتاً در اين مدت كارآموزي از همكاري و همياري و توجيه فن دريغ نكردند و با عملكرد كار عملي در خارج از داشنگاهي فراهم آورند . و در نهايت از كليه اساتيد پرسنل زحمت كش محترم دانشگاه تقدير و تشكر مي نمايم .

این فایل شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است)
تعداد صفحات: 28
دسته بندی: فنی و مهندسی » فنی و حرفه ای

تعداد مشاهده: 4090 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:23 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان فنی و حرفه ای


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش